Τρίτη, Φεβρουαρίου 20
Μυστικα;;;Μπααα....Απλα αληθειες!!!
Με καλεσαν και μενα να παιξω αυτο το παιχνιδι.Που λες,δηλωνεις 5 "μυστικα" για σενα και μετα ζητας απο 5 (;) φιλους bloggers να κανουν το ιδιο.Μαααααλιστα....Λοιποοοον,εχουμε και λεμε:

1)Ειμαι "φανατικος"!!!Του ΠΑΟΚ, της Metal μουσικης, της ταχυτητας (ειτε οριζοντιας ειτε καθετης!), των κομιξ (καθε ειδους), των κινουμενων σχεδιων (anime κυριως), των gadget (μικρα τεχνολογικα θαυματα), των συλλογων (εχω απο γραμματοσημα, νομισματα, τηλεκαρτες μεχρι μεταλλικα tazos απο τα cheetos!!!), του σινεμα, του διαδικτυου........ Ουφ....φτανει,το πιασατε το νοημα!!!

ii)Ξεχναω!!!! Αλλα οταν λεμε ξεχναω, μιλαμε ΞΕΧΝΑΩ!!!! Σε σημειο εκνευριστικο για τους αλλους και κουραστικο ακομα και για μενα (μωρακι μου σου ζητω προκαταβολικα συγγνωμη για οσες επετειους, γενεθλια, ραντεβου κλπ κλπ ξεχασω.... ;ΡΡΡ )

γ)Ενθουσιαζομαι!!!Με το παραμικρο που θα μου κανει ¨κλικ",τελος! Αλλα δυστυχως (;) απογοητευομαι και ευκολα.Βεβαια το καλο ειναι οτι με αυτο τον τροπο, οταν κατι δεν μου αρεσει το αλλαζω και δεν βαριεμαι ευκολα.Γενικα παντως ειμαι πολυ συναισθηματικος και παθιασμενος.Οταν κατι μου αρεσει, μου αρεσει! Παει και τελειωσε και δεν με νοιαζει τιποτα!Και το αναποδο!!

d)Στη ζωη υπαρχουν τεσσερις (4) απολαυσεις.Χωρις σειρα προτιμησης (εξαρταται απο τη στιγμη)......ΦΑΓΗΤΟ....ΣΕΞ.....ΥΠΝΟΣ....ΧΕΣΙΜΟ.....

Ե)Αυτο ισως να ταιριαζε και πιο πανω, αλλα θεωρω σκοπιμο να το αναφερω χωριστα,γιατι το αισθανομαι και πιο εντονα.Οταν αγαπω, ΑΓΑΠΩ!!!και αυτη την περιοδο αγαπω πολυ!!!!

Τωρα το δυσκολο κομματι του post.Να βρω αλλους 5!!!!Για 5 δεν ξερω αλλα θα προσπαθησω.Λοιπον προσκαλω τους:

Και καλα ξεμπερδεματα.....
 
συνέταξεν Eddie_ at 2/20/2007 07:54:00 μ.μ. | Ανάγνωση |


4 Comments:


  • At Πέμ Φεβ 22, 11:48:00 π.μ., Blogger Elric

    Loipon....mias kai den tairiazei na kanw ena tetio post sto blog mou....elpizw na min peirazei pou to grafw edw:

    1)Maresei i mousiki. Akouw apo ola (ektos apo kremidi kai moustarda). Monadiko kritirio einai na maresei... Alla SAN TO METAL DEN EXEI !!!

    2)Eimai ethismenos stin zaxari kai sta glyka!

    3)Maresei ta R.P.G. kai exw areketa megali fantasia. Ftiaxnw istories oloklires sti stigmi.

    4) Tha ithela na eixa perissotero eleuthero xrono. Xrono gia na diavazw vivlia kai genika na kanw oti thelw.

    5)Tha ithela na min anaggazomai na grafw, na milaw kai na diavazw pantou agglika !

     
  • At Πέμ Φεβ 22, 09:09:00 μ.μ., Blogger iris

    επίσης σαν τα γλυκά δεν έχει. Τη ζάχαρη την τρώω μετο κουταλάκι, χωρίς υπερβολή. Είναι ό,τι καλύτερο !!

     
  • At Δευ Φεβ 26, 01:24:00 π.μ., Blogger diastimata

    Του ΠΑΟΚ! Yeah! ΩΩΩΩΩ ΠΑΟΚάρα! Έχω τρέλα/ μεσ΄ στο μυαλό. Όπου και να παίζεις πάντα θα σ΄ ακολουθώ! κ.λπ. κ.λπ.
    Το άλλο που είπες, ότι ξεχνάς, λέγεται και... αλτσχάιμερ!

    :-Ρ

     
  • At Δευ Φεβ 26, 06:22:00 μ.μ., Blogger iris

    εε, δε διαλέγουμε και ό,τι κι ό,τι !