Σάββατο, Ιανουαρίου 27
Mια ΜΕΓΑΛΗ Αληθεια...
Είσαι πιο γρήγορος από εμένα.
Είσαι πιο δυνατός από εμένα.

Σίγουρα θα ζήσω περισ
σότερο από εσένα.

Ξέρεις πως είναι :
Να ελπίζεις.
Να αγαπάς.
Να απελπίζεσαι. (Αυτό κι’ αν το ξέρεις καλά)!!!

Αν είχες μια ευχή, θα ήταν να μπεις στο δημόσ
ιο.

Μπορείς να αγγίξεις την αιωνιότητα, κάνοντας ένα σπουδαίο πράγμα.
Εγώ την
αγγίζω, επειδή δεν ψοφάω.

Νομίζεις ότι είσαι το μέλλον, αλλά κάνεις λάθος.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ!!!




MOY, XA, XA, XA, XA!!!

(Σατανικό γέλοιο)
 
συνέταξεν Eddie_ at 1/27/2007 11:23:00 μ.μ. | Ανάγνωση |


3 Comments:


  • At Τετ Ιαν 31, 12:33:00 μ.μ., Blogger Elric

    AAXAXAXAXAX....poly kalo....

    An eixes mia euxi, tha itan na mpeis sto dimosio !!!!

     
  • At Τρί Φεβ 06, 03:20:00 π.μ., Blogger diastimata

    φτου φτου φτου, Δευτεριάτικα!

     
  • At Δευ Σεπ 17, 07:50:00 μ.μ., Blogger Κώστας Μπούρης

    Τελικά ο Καραμανλής αντέχει!!! Πηγέ ο εικονιζόμενος, πρωί πρωί Δευτεριάτικα πριν τις εκλογές, εκεί στο Μαξίμου να του ευχηθεί... μπρρρρ καλη τύχη, μπρρρ. Φαντάσου ότι έγκυρες πληροφορίες αναφέρουν ότι η Μαρίκα του είχε πει να κάνουν τον γύρο της Πελοπονήσου μπρρρρ.